Weer thuis.

12 maart 2023 - Dordrecht, Nederland

De hele dag een beetje een onrustig gevoel. Ik hoef niks behalve de boel opruimen en misschien is het dat, dat me onrustig maakt. Smiddags komt de man met de hamer. Ik voel me grieperig, heb het koud en nergens energie voor. Ik breng de middag en avond door onder een deken en dekbed op de bank want ondanks een hele warme douche wil ik maar niet warm worden. Ik laat het maar even, morgen is het vast weer anders. Vandaag is het zondag en ik heb zojuist het blog voor de laatste keer bijgewerkt. Ik kijk terug op een fantastische reis waarin ik bijzondere dingen heb gezien, de Taj Mahal, Varanasi, Chitwan NP en Pashupatinath waren daarin, niet perse in die volgorde, wel de hoogtepunten. De contacten onderweg en dat leuke eettentje in Jaisalmer zal ik nooit vergeten. Mijn reisgezelschap maakte deze reis nog bijzonderder. De meeste mensen waren vervangbaar, van een enkeling wilde ik dat die een reis de Zuidpool had geboekt en met een aantal was het contact heel bijzonder in positieve zin. De hartelijke lach van Carla, de humor van Ritz, de warmte van Bernardiene en de beschouwingen van Ferrold gaven deze reis een extra dimensie voor mij. Nu nog even tijd om wat meer te acclimatiseren en aanstaande dinsdag met frisse moed weer aan het werk. Mijn motto is, work, sleep, travel, repeat. Voor nu ga ik afsluiten, het was onwijs leuk en fijn om al jullie reacties te lezen. Tot een volgende reis en nieuwe verhalen. Liefs Jac😘🙏

1. Aad:
    12 maart 2023
    Dit was me het avontuur wel !!
  2. Jacqueline:
    Zeker!!
  3. Claire:
    12 maart 2023
    Ha Jacqueline, welkom thuis! Ik heb met heel veel plezier met je meegereisd. Heerlijk om iedere dag je verslag te lezen.
  4. Jacqueline:
    12 maart 2023
    dank je, misschien heb je zelfs wat inspiratie opgedaan ?!
  5. Claire:
    Hihi wie weet 😊
  6. Jacqueline:
    👍👍
  7. Frieda:
    13 maart 2023
    Ha Jacq, ik heb genoten van je verhalen en foto’s!
    Jou kennende komt er, in de toekomst, vast weer een nieuwe blog met verhalen over een ver en vreemd land.
    Voor nu ben ik blij dat je weer heelhuids thuis bent!
  8. Jacqueline:
    13 maart 2023
    Dat zou zomaar eens kunnen maar eerst nog nagenieten van deze reis. We spreken snel af. Voor straks jullie ook vast een fijne vakantie, en bedankt voor jullie kaartje! 😘🥰