Naar huis

10 maart 2023 - Kathmandu, Nepal

De tocht naar het vliegveld verloopt soepel. Customs, inchecken en douane ook. Onze vlucht blijkt ruim een uur vertraging te hebben, dat wordt met de overstap in Instanbul krap. Er moeten zestig man overstappen en de gids van de andere groep zegt dat het vliegtuig zal wachten op ons. De vlucht duurt zeven uur en vijfenveertig minuten. Ik moet wat en kijk drie films. We landen op Istanbul en dan moeten we nog een kwartier wachten tot we aan de gate kunnen. Ik zit vrij voorin en met excuse me connected flight lukt het me om snel het vliegtuig te verlaten. We worden opgewacht door een dame van de luchthaven en wanneer we bijna compleet zijn begeleid zij ons in een razend tempo naar de goede gate waar de final call al opgeroepen is. Tot onze verbijstering moeten we weer langs een security check, inclusief het scannen van de rugzakken, schoenen uit en foullieren. Iedereen is binnen en we vertrekken iets te laat en dat is een goed teken voor het meenemen van de koffers. We landen keurig op tijd op Schiphol maar we moeten best lang wachten op de koffers, die komen gelukkig wel dus heb ik het wachten er wel voor over. Aad is er ook alleen bij arrivals 4 en ik bij 3 maar dat is dicht bij elkaar. We rijden om half elf weg van Schiphol en thuis staat er naast wat boodschappen een bosje bloemen te wachten, hoe lief is dat!😘

1. Aad:
    12 maart 2023
    En maar gluren op Flightradar waar ze ergens vliegt
  2. Jacqueline:
    12 maart 2023
    Gelukkig deze keer niet van Flightradar verdwenen.😉😉
  3. Matthijs:
    12 maart 2023
    Fijn dat je weer veilig thuis ben. Bedankt voor je mooie verhalen en foto's.
  4. Jacqueline:
    12 maart 2023
    Bedankt voor het meelezen en meeleven!!
  5. Enrico:
    12 maart 2023
    Fijn dat je weer veilig thuis bent. Tot dinsdag!!
  6. Jacqueline:
    13 maart 2023